ПЕРАЛИК
адміністрацыйных працэдур, што ажыццяўляюцца Галоўным упраўленнем юстыцыі Гомельскага аблвыканкама па заявах грамадзян
ЗАЦВЕРДЖАНА
Указ Прэзідэнта
Рэспублікі Беларусь
26.04.2010 № 200
Найменне адміністрацыйнай процедуры |
Дзяржаўны орган (іншая арганізацыя), у які грамадзянін павінен звярнуцца |
Дакументы і (або) звесткі, якія прадстаўляюцца грамадзянінам для ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры * |
Памер платы, якая спаганяецца пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры ** |
Максімальны тэрмін ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры |
Тэрмін дзеяння даведкі, іншага дакумента (рашэння), якія выдаюцца (прымаюцца) пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры |
5.9. Выдача паўторнага пасведчання аб рэгістрацыі акта грамадзянскага стану | Архіў органаў запісу актаў грамадзянскага стану галоўнага ўпраўлення юстыцыі Гомельскага аблвыканкама
(Прыём грамадзян ажыццяўляецца па адрасе: г. Гомель, вул. Сялянская, 20, серада з 11.00 да 20.00 (абед 15.00-16.00 гадзін.); Пятніца: з 8.00 да 17.00 (абед 13.00-14.00 гадзін.), Тэл. 8 ( 0232) 75-63-63) |
заява
пашпарт або іншы дакумент, які сведчыць асобу дакумент, які пацвярджае змена прозвішча ці іншых дадзеных грамадзяніна, – у выпадку іх змены дакумент, які пацвярджае ўнясенне платы |
1 базавая велічыня | 7 дзён з дня падачы заявы – пры наяўнасці адпаведнага запісу акта грамадзянскага стану, а пры адсутнасці такога запісу – 1 месяц | бестэрмінова |
5.14. Выдача даведак, якія змяшчаюць звесткі з запісаў актаў грамадзянскага стану (пра запіс акта грамадзянскага стану, аб адсутнасці запісу акта аб заключэнні шлюбу), і паведамленняў аб адсутнасці запісу акта грамадзянскага стану | Архіў органаў запісу актаў грамадзянскага стану галоўнага ўпраўлення юстыцыі Гомельскага аблвыканкама
(Прыём грамадзян ажыццяўляецца па адрасе: г. Гомель, вул. Сялянская, 20, серада з 11.00 да 20.00 (абед 15.00-16.00 гадзін.); Пятніца: з 8.00 да 17.00 (абед 13.00-14.00 гадзін.), Тэл. 8 ( 0232) 35-71-51) |
заява
пашпарт або іншы дакумент, які сведчыць асобу дакумент, які пацвярджае змена прозвішча ці іншых дадзеных грамадзяніна, – у выпадку іх змены |
бясплатна | 3 дні з дня падачы заявы – пры наяўнасці адпаведнага запісу акта грамадзянскага стану, пры неабходнасці правядзення спецыяльнай праверкі – 15 дзён, а пры адсутнасці такога запісу – 1 месяц | 1 год |
18.18. Прадастаўленне інфармацыі з Адзінага дзяржаўнага рэгістра юрыдычных асоб і індывідуальных прадпрымальнікаў | Аддзел арганізацыйна-метадычнай і рэгістрацыйнай працы
(Прыём грамадзян ажыццяўляецца па адрасе: г. Гомель, вул. Фрунзе, 6, каб. 3-2, штодня з 8.00 да 17.30 (абед 13.00-14.00 гадзін.); Тэл. 8 (0232) 51-02-78, 8 (0232) 51-03-53 |
заява
дакумент, які пацвярджае ўнясенне платы |
бясплатна – у выпадку запытаў аб прадастаўленні інфармацыі аб суб’ектах прадпрымальніцкай дзейнасці, якія ажыццяўляюць дзейнасць, звязаную з працаўладкаваннем грамадзян Рэспублікі Беларусь за мяжой, зборам і распаўсюдам (у тым ліку ў глабальнай камп’ютэрнай сетцы Інтэрнэт) інфармацыі аб фізічных асобах у мэтах іх знаёмства, дзейнасць па аказанні псіхалагічнай дапамогі, а таксама запытаў аб прадастаўленні інфармацыі ў мэтах абароны правоў спажыўцоў, налічэння пенсій, сацыяльных пенсій і іншых сацыяльных выплат
1 базавая велічыня – у іншых выпадках за кожны асобнік выпіскі па кожнаму юрыдычнай асобе, індывідуальным прадпрымальніку |
5 дзён з дня падачы заявы | бестэрмінова |
18.19.1. Прастаўленне апастыль на афіцыйным дакуменце, складзеным на тэрыторыі Рэспублікі Беларусь пры звароце асобы, якая знаходзіцца ў Рэспубліцы Беларусь | Галоўнае ўпраўленне юстыцыі Гомельскага аблвыканкама
(Прыём грамадзян ажыццяўляецца па адрасе: г. Гомель, вул. Фрунзе, 6, каб. 3-1, штодня. Прыём дакументаў для афармлення: з 8.00 да 11.00 гадзін., Выдача аформленых дакументаў: з 14.00 да 17.00 гадзін. (Абед 13.00 -14.00), тэл. 8 (0232) 51-02-73, 8 (0232) 51-02-75) |
афіцыйны дакумент, аформлены ва ўстаноўленым парадку, на якім неабходна праставіць апастыль
дакумент, які пацвярджае ўнясенне платы |
0,5 базавай велічыні | 1 дзень з дня прад’яўлення дакумента, а пры неабходнасці правядзення спецыяльнай праверкі, запыту дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый – 15 дзён | на тэрмін дзеяння дакумента, на якім прастаўляецца апастыль |
Па пытаннях абскарджвання адміністрацыйных рашэнняў, якія прымаюцца галоўным упраўленнем юстыцыі Гомельскага аблвыканкама ў сферы юстыцыі, вышэйстаячым органам, які разглядае адміністрацыйную скаргу, з’яўляецца Міністэрства юстыцыі Рэспублікі Беларусь, за выключэннем выпадкаў, калі заканадаўчымі актамі ўстаноўлены іншы парадак абскарджвання.