Адміністрацыйныя працэдуры ажыццяўляюцца ў адносінах да юрыдычных асоб і індывідуальных прадпрымальнікаў

АДЗІНЫ ПЕРАЛІК
адміністрацыйных працэдур, што ажыццяўляюцца Галоўным упраўленнем юстыцыі Гомельскага аблвыканкама ў дачыненні да юрыдычных асоб і індывідуальных прадпрымальнікаў

ЗАЦВЕРДЖАНА
пастанова
Савета Міністраў
Рэспублікі Беларусь
17.02.2012 № 156

Найменне адміністрацыйнай процедуры
Орган, упаўнаважаны на ажыццяўленне адміністрацыйнай процедуры
Перечень дакументаў і (або) звестак, якiя прадстаўляюцца зацікаўленымі асобамі ва ўпаўнаважаны орган для ажыццяўлення адміністрацыйнай процедуры
Срок ажыццяўлення адміністрацыйнай процедуры
Срок дзеяння даведак або іншых дакументаў, якія выдаюцца пры ажыццяўленні адміністрацыйнай процедуры
Размер платы, якая спаганяецца пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры

2.34. Выдача дазволу на адкрыццё прадстаўніцтва замежнай арганізацыі ў Рэспубліцы Беларусь (далей – прадстаўніцтва) (дазволу на працяг тэрміну дзеяння дазволу на адкрыццё прадстаўніцтва)

Аддзел арганізацыйна-метадычнай і рэгістрацыйнай працы

(Прыём грамадзян ажыццяўляецца штодня па адрасе: г. Гомель, вул. Фрунзе, 6, каб. 3-2 і 2-6 з 8.00 да 17.30 гадзін. (Абед 13.00-14.00 гадзін.),
тэл. 8 (0232) 51-02-78
8 (0232) 51-03-53)

для выдачы дазволу на адкрыццё прадстаўніцтва:
заяву легалізаваная выпіска з гандлёвага рэгістра краіны заснавання або іншы эквівалентны доказ юрыдычнага статусу арганізацыі або органа кіравання адміністрацыйна-тэрытарыяльнай адзінкі замежнай дзяржавы ў адпаведнасці з заканадаўствам краіны заснавання альбо натарыяльна завераная копія названых дакументаў (выпіска павінна быць датавана не пазней за тры месяцы да дня яе прадстаўлення ў абласны (Мінскі гарадскі) выканаўчы камітэт) палажэнне аб прадстаўніцтве, зацверджанае замежнай аб рганизацией праграма дзейнасці (для прадстаўніцтваў некамерцыйных замежных арганізацый) натарыяльна засведчаная даверанасць на кіраўніка прадстаўніцтва, за выключэннем выпадку, калі кіраўнік прадстаўніцтва з’яўляецца кіраўніком замежнай арганізацыі натарыяльна засведчаная даверанасць на асоба, упаўнаважаная ажыццяўляць дзеянні, звязаныя з адкрыццём прадстаўніцтва, за выключэннем выпадкаў, калі дадзеная асоба з’яўляецца кіраўніком замежнай арганізацыі дакумент, які пацвярджае выплату г сударственного пошліны 15
для выдачы дазволу на працяг тэрміну дзеяння дазволу на адкрыццё прадстаўніцтва:
заявулегалізаваная выпіска з гандлёвага рэгістра краіны заснавання або іншы эквівалентны доказ юрыдычнага статусу арганізацыі або органа кіравання адміністрацыйна-тэрытарыяльнай адзінкі замежнай дзяржавы ў адпаведнасці з заканадаўствам краіны заснавання альбо натарыяльна завераная копія названых дакументаў (выпіска павінна быць датавана не пазней за тры месяцы да дня яе прадстаўлення ў абласной (Мінскі гарадскі) выканаўчы камітэт)дакумент, які пацвярджае выплату дзяржаўнай пошліны 15дакумент, які пацвярджае паўнамоцтвы асобы, які звярнуўся за прадаўжэннем тэрміну дзеяння дазволу на адкрыццё прадстаўніцтва
30 дзён (пры неабходнасці атрымання дадатковай інфармацыі – да 2 месяцаў) – для выдачы дазволу на адкрыццё прадстаўніцтва

30 дзён – для падаўжэння тэрміну дзеяння дазволу на адкрыццё

3 гады

65 базавых велічынь за кожны год дзеяння дазволу; для прадстаўніцтваў некамерцыйных замежных арганізацый, а таксама прадстаўніцтваў замежных арганізацый, якія ажыццяўляюць выключна дабрачынную дзейнасць на тэрыторыі Рэспублікі Беларусь, – 20 базавых велічынь за кожны год дзеяння дазволу

2.341. Выдача дубліката дазволу на адкрыццё прадстаўніцтва (дазволу на працяг тэрміну дзеяння дазволу на адкрыццё прадстаўніцтва) у сувязі з яго стратай (крадзяжом) альбо ў сувязі з непрыдатнымі да выкарыстання

Аддзел арганізацыйна-метадычнай і рэгістрацыйнай працы

(Прыём грамадзян ажыццяўляецца штодня па адрасе: г. Гомель, вул. Фрунзе, 6, каб. 3-2 і 2-6 з 8.00 да 17.30 гадзін. (Абед 13.00-14.00 гадзін.),
тэл. 8 (0232) 51-02-78
8 (0232) 51-03-53)

заява

копія публікацыі ў друкаваных сродках масавай інфармацыі аб страце (крадзяжы) дазволу (у выпадку яго страты (крадзяжу)

якое прыйшло ў непрыдатнасць дазвол (у выпадку непрыдатнасці яго да выкарыстання)

10 рабочых дзён

на тэрмін дзеяння раней выдадзенага дазволу

бясплатна

13.1. Ўзгадненне назваў камерцыйных і некамерцыйных арганізацый Аддзел арганізацыйна-метадычнай і рэгістрацыйнай працы

(Прыём грамадзян ажыццяўляецца штодня па адрасе: г. Гомель, вул. Фрунзе, 6, каб. 3-2 з 8.00 да 17.30 гадзін. (Абед 13.00-14.00 гадзін.),
тэл. 8 (0232) 51-02-78

заява

копія дакумента, які пацвярджае ва ўстаноўленым парадку паўнамоцтвы заяўніка, у выпадку прадстаўлення дакументаў прадстаўнікамі юрыдычнай або фiзiчнай асобы, калі заканадаўствам не ўстаноўлена іншае

пры асабістым звароце заяўніка – пашпарт ці іншы дакумент, які сведчыць асобу

дазвол на выкарыстанне прозвішчаў, псеўданімаў вядомых асоб або выкарыстанне найменняў у выпадках, устаноўленых заканадаўствам

2 працоўныя дні – пры разглядзе заявы, накіраванага па пошце

у дзень звароту – пры асабістым звароце заяўніка

не пазней наступнага працоўнага дня з даты напрамкі заявы – пры прадстаўленні дакументаў у электронным выглядзе з дапамогай вэб-партала Адзінага дзяржаўнага рэгістра юрыдычных асоб і індывідуальных прадпрымальнікаў

1 месяц бясплатна
13.2. Прадастаўленне інфармацыі з Адзінага дзяржаўнага рэгістра юрыдычных асоб і індывідуальных прадпрымальнікаў Аддзел арганізацыйна-метадычнай і рэгістрацыйнай працы

(Прыём грамадзян ажыццяўляецца штодня па адрасе: г. Гомель, вул. Фрунзе, 6, каб. 3-2 з 8.00 да 17.30 гадзін. (Абед 13.00-14.00 гадзін.),
тэл. 8 (0232) 51-02-78

заява (запыт)

дакумент, які пацвярджае выплату дзяржаўнай пошліны

для індывідуальных прадпрымальнікаў – 5 каляндарных дзён

для юрыдычных асоб – 7 каляндарных дзён

бестэрмінова 1 базавая велічыня па кожным юрыдычнай асобе, індывідуальным прадпрымальніку і за кожны асобнік выпіскі
13.7. Выдача (замена) пасведчання кіраўніка зарэгістраваных палiтычнай партыi, саюза (асацыяцыі) палітычных партый, грамадскага аб’яднання, саюза (асацыяцыі) грамадскіх аб’яднанняў, фонду Аддзел арганізацыйна-метадычнай і рэгістрацыйнай працы

(Прыём грамадзян ажыццяўляецца штодня па адрасе: г. Гомель, вул. Фрунзе, 6, каб. 2-6 з 8.00 да 17.30 гадзін. (Абед 13.00-14.00 гадзін.),
тэл. 8 (0232) 51-03-53)

заява

дакументы, якія пацвярджаюць прызначэнне (выбранне) кіраўніка некамерцыйнай арганізацыі (копія загаду аб прызначэнні на пасаду кіраўніка і выпіска з працоўнага дагавора (кантракта) альбо копія пратаколу або выпіска з пратаколу органа, упаўнаважанага статутам арганізацыі, аб абранні кіраўніком)

дзве фатаграфіі памерам 30 х 40 мм

дакумент, які пацвярджае ўнясенне платы

3 працоўныя дні да заканчэння ўстаноўленага тэрміну дзеяння 1 базавая велічыня
13.8. Падаўжэнне тэрміну дзеяння пасведчання кіраўніка зарэгістраваных палiтычнай партыi, саюза (асацыяцыі) палітычных партый, грамадскага аб’яднання, саюза (асацыяцыі) грамадскіх аб’яднанняў, фонду Аддзел арганізацыйна-метадычнай і рэгістрацыйнай працы

(Прыём грамадзян ажыццяўляецца штодня па адрасе: г. Гомель, вул. Фрунзе, 6, каб. 2-6 з 8.00 да 17.30 гадзін. (Абед 13.00-14.00 гадзін.),
тэл. 8 (0232) 51-03-53)

заява

дакументы, якія пацвярджаюць тэрмін дзеяння паўнамоцтваў кіраўніка

 

3 працоўныя дні да заканчэння ўстаноўленага тэрміну дзеяння бясплатна
13.9.1. Прастаўленне апастыль на афіцыйным дакуменце, складзеным на тэрыторыі Рэспублікі Беларусь Галоўнае ўпраўлення юстыцыі Гомельскага аблвыканкама

(Прыём грамадзян ажыццяўляецца па адрасе: г. Гомель, вул. Фрунзе, 6, каб. 3-1 штодня. Прыём дакументаў для афармлення: з 8.00 да 11.00 гадзін., Выдача аформленых дакументаў: з 14.00 да 17.00 гадзін. (Абед 13.00- 14.00), тэл. 8 (0232) 51-02-73, 8 (0232) 51-02-75)

афіцыйны дакумент, аформлены ва ўстаноўленым парадку, на якім неабходна праставіць апастыль

дакумент, які пацвярджае ўнясенне платы

1 дзень з дня прад’яўлення дакумента, а пры неабходнасці правядзення спецыяльнай праверкі, запыту дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый – 15 дзён на тэрмін дзеяння дакумента, на якім прастаўляецца апастыль 0,5 базавай велічыні

Па пытаннях абскарджвання адміністрацыйных рашэнняў, якія прымаюцца галоўным упраўленнем юстыцыі Гомельскага аблвыканкама ў сферы юстыцыі, вышэйстаячым органам, які разглядае адміністрацыйную скаргу, з’яўляецца Міністэрства юстыцыі Рэспублікі Беларусь, за выключэннем выпадкаў, калі заканадаўчымі актамі ўстаноўлены іншы парадак абскарджвання.