Адміністрацыйныя працэдуры ў дачыненні да грамадзян

ПЕРАЛИК
адміністрацыйных працэдур, што ажыццяўляюцца Галоўным упраўленнем юстыцыі Гомельскага аблвыканкама па заявах грамадзян

ЗАЦВЕРДЖАНА
Указ Прэзідэнта
Рэспублікі Беларусь
26.04.2010 № 200

Найменне адміністрацыйнай процедуры
Дзяржаўны орган (іншая арганізацыя), у які грамадзянін павінен звярнуцца
Дакументы і (або) звесткі, якія прадстаўляюцца грамадзянінам для ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры *
Памер платы, якая спаганяецца пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры **
Максімальны тэрмін ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры
Тэрмін дзеяння даведкі, іншага дакумента (рашэння), якія выдаюцца (прымаюцца) пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры
5.9. Выдача паўторнага пасведчання аб рэгістрацыі акта грамадзянскага стану Архіў органаў запісу актаў грамадзянскага стану галоўнага ўпраўлення юстыцыі Гомельскага аблвыканкама

(Прыём грамадзян ажыццяўляецца па адрасе: г. Гомель, вул. Сялянская, 20, серада з 11.00 да 20.00 (абед 15.00-16.00 гадзін.); Пятніца: з 8.00 да 17.00 (абед 13.00-14.00 гадзін.), Тэл. 8 ( 0232) 75-63-63)

заява

пашпарт або іншы дакумент, які сведчыць асобу

дакумент, які пацвярджае змена прозвішча ці іншых дадзеных грамадзяніна, – у выпадку іх змены

дакумент, які пацвярджае ўнясенне платы

1 базавая велічыня 7 дзён з дня падачы заявы – пры наяўнасці адпаведнага запісу акта грамадзянскага стану, а пры адсутнасці такога запісу – 1 месяц бестэрмінова
5.14. Выдача даведак, якія змяшчаюць звесткі з запісаў актаў грамадзянскага стану (пра запіс акта грамадзянскага стану, аб адсутнасці запісу акта аб заключэнні шлюбу), і паведамленняў аб адсутнасці запісу акта грамадзянскага стану Архіў органаў запісу актаў грамадзянскага стану галоўнага ўпраўлення юстыцыі Гомельскага аблвыканкама

(Прыём грамадзян ажыццяўляецца па адрасе: г. Гомель, вул. Сялянская, 20, серада з 11.00 да 20.00 (абед 15.00-16.00 гадзін.); Пятніца: з 8.00 да 17.00 (абед 13.00-14.00 гадзін.), Тэл. 8 ( 0232) 35-71-51)

заява

пашпарт або іншы дакумент, які сведчыць асобу

дакумент, які пацвярджае змена прозвішча ці іншых дадзеных грамадзяніна, – у выпадку іх змены

бясплатна 3 дні з дня падачы заявы – пры наяўнасці адпаведнага запісу акта грамадзянскага стану, пры неабходнасці правядзення спецыяльнай праверкі – 15 дзён, а пры адсутнасці такога запісу – 1 месяц 1 год
18.18. Прадастаўленне інфармацыі з Адзінага дзяржаўнага рэгістра юрыдычных асоб і індывідуальных прадпрымальнікаў Аддзел арганізацыйна-метадычнай і рэгістрацыйнай працы

(Прыём грамадзян ажыццяўляецца па адрасе: г. Гомель, вул. Фрунзе, 6, каб. 3-2, штодня з 8.00 да 17.30 (абед 13.00-14.00 гадзін.); Тэл. 8 (0232) 51-02-78, 8 (0232) 51-03-53

заява

дакумент, які пацвярджае ўнясенне платы

бясплатна – у выпадку запытаў аб прадастаўленні інфармацыі аб суб’ектах прадпрымальніцкай дзейнасці, якія ажыццяўляюць дзейнасць, звязаную з працаўладкаваннем грамадзян Рэспублікі Беларусь за мяжой, зборам і распаўсюдам (у тым ліку ў глабальнай камп’ютэрнай сетцы Інтэрнэт) інфармацыі аб фізічных асобах у мэтах іх знаёмства, дзейнасць па аказанні псіхалагічнай дапамогі, а таксама запытаў аб прадастаўленні інфармацыі ў мэтах абароны правоў спажыўцоў, налічэння пенсій, сацыяльных пенсій і іншых сацыяльных выплат

1 базавая велічыня – у іншых выпадках за кожны асобнік выпіскі па кожнаму юрыдычнай асобе, індывідуальным прадпрымальніку

5 дзён з дня падачы заявы бестэрмінова
18.19.1. Прастаўленне апастыль на афіцыйным дакуменце, складзеным на тэрыторыі Рэспублікі Беларусь пры звароце асобы, якая знаходзіцца ў Рэспубліцы Беларусь Галоўнае ўпраўленне юстыцыі Гомельскага аблвыканкама

(Прыём грамадзян ажыццяўляецца па адрасе: г. Гомель, вул. Фрунзе, 6, каб. 3-1, штодня. Прыём дакументаў для афармлення: з 8.00 да 11.00 гадзін., Выдача аформленых дакументаў: з 14.00 да 17.00 гадзін. (Абед 13.00 -14.00), тэл. 8 (0232) 51-02-73, 8 (0232) 51-02-75)

афіцыйны дакумент, аформлены ва ўстаноўленым парадку, на якім неабходна праставіць апастыль

дакумент, які пацвярджае ўнясенне платы

0,5 базавай велічыні 1 дзень з дня прад’яўлення дакумента, а пры неабходнасці правядзення спецыяльнай праверкі, запыту дакументаў і (або) звестак ад іншых дзяржаўных органаў, іншых арганізацый – 15 дзён на тэрмін дзеяння дакумента, на якім прастаўляецца апастыль

Па пытаннях абскарджвання адміністрацыйных рашэнняў, якія прымаюцца галоўным упраўленнем юстыцыі Гомельскага аблвыканкама ў сферы юстыцыі, вышэйстаячым органам, які разглядае адміністрацыйную скаргу, з’яўляецца Міністэрства юстыцыі Рэспублікі Беларусь, за выключэннем выпадкаў, калі заканадаўчымі актамі ўстаноўлены іншы парадак абскарджвання.